Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2013 13:44 - Ultimate Spider-Man Сезон 1 Ревю
Автор: spectacularspidey Категория: Други   
Прочетен: 15552 Коментари: 27 Гласове:
1



image

Ultimate Spider-Man Сезон 1

Ревю

Не исках да правя това, наистина не исках. Да ревюирам първи сезон на „фамозното” шоу Ultimate Spider-Man означаваше да го изгледам отначало докрай – всяка ламерска минута. Само че трябваше – хората трябва да знаят каква телевизионна утайка е този сериал и колко неуважителна е към идеята за Spider-Man. Разбира се, наясно съм, че в България малко хора следят сериала, а по Disney Channel като че ли въртят само 5 епизода, още повече, че някой ще се ядосва толкова, колкото аз и най-малко, ще седне да мисли и пише за детско шоу. Но, както казва Grim Reaper That’s life”.

След повторно преглеждане на сезон 1 мога да кажа, че мнението ми не се променя – Ultimate Spider-Man е адски вдетинено и повърхностно шоу. Наистина е жалко Marvel да ни дадат такъв сериал за Паяка след феноменалния The Spectacular Spider-Man. Още по-жалко е, понеже зад Ultimate Spider-Man стоят имената на Пол Дини и Браян Бендис, доказани майстори в комиксовия медиум. Е да, но от другата страна са Джеф Лоуб, който преди години беше уволнен от собственото си шоу Heroes, а работата му в Marvel Comics не е сред най-добрите; и колектива Man Of Action, създали небезизвестния Бен 10... и всякаква надежда е изгубена.

За тези, които не знаят, в Ultimate Spider-Man Peter Parker влиза в редиците на SHIELD, заедно с други тийн супер герои (Nova, White Tiger, Power Man, Iron Fist), защото Nick Fury иска да го научи да бъде „върховния Спайдър-Мен”. Очевидно „върховен” означава да ти дадат хай-тек играчки, превозни средства и най-важното, да се научиш да работиш в екип... звучи ми като най-добрия сериал за Spider-Man след ТВ шоуто по CBS от 1977 година. Какво може да се обърка?

Плюсове: Аааа... ами... значи... ок, да се говори за единно позитивно качество в Ultimate Spider-Man е невъзможно. Концепцията и изпълнението на сериала са фундаментално погрешни, затова най-доброто, което може да се каже в този случай е очевидното, че шоуто изглежда перфектно. Образите и тяхната околна среда са изпълнени с цвят и енергия, досущ като модерен комикс, анимирането не излиза извън моделите (освен ако не е за шега), и като цяло е приятно за гледане, най-вече суинг сцените  – за около 5 минути, преди мозъкът да почне да иска нещо по-смислено.

Няма перфектен епизод, защото скапаните експерименти, наречени хумор, са във всеки епизод. Но някои ми харесват повече, например Freaky, в който съзнанията на Peter и Wolverine биват разменени, със смехотворен резултат. Епизодът е солидна адаптация на подобна история в комикса, и двете написани от Бендис, което обяснява защо Freaky е по-добър от останалите. Други епизоди, които се търпят, са Why I Hate The Gym, с великолепния Taskmaster и доста интересна стратегия от страна на Spider-Man да го победят; Beetle Mania, страхотна поява на Ultimate версията на Бръмбара; Awesome, просто защото никога преди не бях чувал за Awesome Android и тук беше много симпатичен; и разбира се, финалните епизоди Revealed и Rise Of The Goblin, в които сюжетната линия за експериментите на Norman Osborn и Doc Ock с кръвта на Spidey кулминират, Norman се превръща в Зеления Гоблин, базата на SHIELD бива потрошена, а партньорите на Peter се местят да живеят в дома му (не искам и да си помислям за нелепите инциденти, до които ще доведе това развитие).

Качеството на екшън сцените зависи от това кой е замесен в тях – най-креативни са тези срещу Venom, Taskmaster и Iron Man, докато останалите, макар че не са лоши, не са и това, за което бяха рекламирани в интервюта. Например нито една от битките между Spidey и Doc Ock не е толкова интересна, колкото схватките им в Spectacular Spider-Man.

Харесаха ми различните гост-появи на други супер герои, като Iron Man, Captain America, Dr Strange и Thor, но историите, в които бяха поставени не са нищо специално – така де, колко пъти сме виждали някой да хаква костюмите на Tony Stark? 

image
Минуси:  Дълго време си тормозих съзнанието с въпроса „Кой е най-големия проблем в Ultimate Spider-Man, нещото, което спира шоуто да бъде пълноправно проследяване на приключенията на Паяка?” – и мисля, че го открих. Това е цялата идея Spidey да се присъедини към SHIELD. Никога, в нито един брой от 50 годишната история на Peter Parker той не е предявявал желание да стане член на която и да е организация в Марвелската вселена, била тя неправителствена или супер геройска. Опитите му да се присъедини към Avengers всъщност са самозалъгване, понеже Peter никога не е искал да зависи от който и да било. В Ultimate комикса той казва на Nick Fury да стои извън живота му – така че откъде сценаристите са родили тази идея? Peter разочарова леля си, понеже забравил да купи торта за рождения ден на чичо Бен, след което преживява криза и решава, че ако иска да бъде „един от великите герои” ще трябва да се подложи на обучението в SHIELD. Какви глупости! Iron Man и Captain America не са станали легенди заради подкрепата на Fury, а Spider-Man винаги е бил герой-отшелник, който само иска да бъде разпознаван и уважаван колкото другите, но сам да се справя в живота. И след 26 епизода все още не съм сигурен на какво точно иска да го научи Fury. Работа в екип ли? Откога това е главен аспект в супер геройството?

Така че от самото начало една от централните идеи в образа на Peter Parker е пренебрегната, но проблемите не спират с това. За да добиете представа за хумора в Ultimate Spider-Man най-лесно ще е да видите горната снимка, и това стига – но не, ще се задълбаем по-навътре. Ето няколко примера за това, което минава за смешно в сериала -  Spidey пуска Nova в гигантска тоалетна; реплики като „I just webbed my shorts”; Агент Колсън в пижама стил Капитан Америка; гащите на Peter и Iron Fist; дъха на Hulk; разни шеги за сополи в Back In Black; ухапване от радиоактивна коза; кола маска върху Wolverine; Колелото на Извиненията, което е просто тъпо; Spider-Man повръща в каскета на Whirlwind; мисля, че схващате.  И ако случайно някой майтап е прекалено сложен, не се бойте, Spidey ще спре, за да обясни кое точно му е смешното. Да, смятат ни за малоумни.

Начинът, по който шоуто представя шегите и хумористичните си напъни е дразнещ. Когато дадена смешка трябва да бъде показана действието спира, Peter поглежда към камерата и казва каквото има да казва. В повечето случаи то не е дори и малко смешно или оригинално, и понеже се случва прекалено често, голям брой от епизодите са с нарушено темпо. Spidey визуализира всяка своя шега и мисъл до такава степен, че ми прилича повече на лунатик – така де, кой герой с нормална мозъчна дейсност ще прекъсне битка с Green Goblin, за да отбележи, че ще потърси дадена дума в речника. Тази несериозност прелива в целия му характер и го прави много антипатичен и неразпознаваем. Сигурни ли сме, че Peter не е клонинг?

Поддържащите образи са много плитки – наистина нямам много за казване относно тях. Репликите на White Tiger на практика могат да бъдат заменени с „Момчетата са тъпи, момичетата рулират, а аз съм най-добрата във всичко, което някога е било и ще бъде”. Luke Cage/Power Man е тотално излишен, не знам каква квота запълва. Nova е самовлюбен отвореняк, чиято „приятелска” вражда с Паяка бързо писва (макар че поведението му в последствие се подобрява). Единствено Iron Fist е добре представен – той често казва неща от сорта на „Актът на гледането не е същия като актът на виждането”, които останалите не схващат, и го изтъкват като най-мъдрия член на групата. Плюс това Iron Fist умее да рита задници. От човешките поддържащи образи имаме доста безинтересна версия на Harry Osborn, доста незапомняща се версия на Mary Jane и най-нелепата интерпретация на леля Мей, която съм виждал. А цял епизод е посветен на срещата й с Колсън – Танос да ни е на помощ!

Flash Thompson и J. Jonah Jameson не заслужават коментар, защото са прекалено едно-измерни. Първият е кретен,  вторият е дърдорещ дядка. Предполагам, че двамата няма да имат важна роля в сериала, затова и няма да бъдат развити изобщо.

Шоуто достига дъното в епизодите Damage (сериозно, кой си е мислел, че това ще е добра идея), Home Sick Hulk (Hulk е болен, а Spidey го приютява в дома си – гениално, нали?), Run Pig Run (Spidey е превърнат в прасе – не е толкова смешно, колкото звучи) и I Am Spider-Man (всеки епизод, в който Trapster е главен злодей е обречен) – тази четворка анимационни престъпления е по-отблъскваща от последните филми на Адам Сандлър. Ако сте гледали Jack & Jill, тези епизоди са още по-зле.

image
Финал: Знаете ли защо Batman The Brave and The Bold стана толкова популярно и обичано? Защото Батман си беше Батман – не пускаше майтапи, не си представяше странни неща, сякаш е друсан и не се държеше като 10 годишен. Да, ситуациите, в които попадаше бяха шантави, но Батман подхождаше сериозно към тях.

Ultimate Spider-Man съдържа много малко от компонентите, превърнали Паяка в комиксова и поп-културна икона. Защо го следя ли? Най-вече защото искам да гледам Spidey в нещо, иначе сериалът не ми дава основателна причина. Ясно е, че шоуто е правено специфично за деца под 10 години – само че нормата за супер геройски анимации отдавна надхвърля тази на останалите детски програми, а Ultimate Spider-Man не я попълва.

Оценка – 1.5/5

Та, кога ще има нови епизоди на Костенурките Нинджа?

 

 



Тагове:   TV,   анимация,   Marvel,   Spider-man,   сериал,   ultimate,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alshu - Наистина е жалко Marvel да ни дадат такъв сериал за Паяка след...
16.01.2013 16:38
Мисля, че в това се корени проблемът.
Сделката с Man Of Action намирисва на корп. решение от страна на Дисни не на Марвел.
Включването на същия екип да "помага" във втория сезон на иначе перф. шоу Avengers EMH също очевидно идва от горе.
Замяната на Avengers EMH с някакви Avengers сътворени от...Man Of Action...бетонира факта, че Дисни са сключили с тях дългосрочен договор за големи пари, който сигурно е страшно изгоден и за двете страни (и за никой друг...най-малкото зрителите).
Марвелците може да не са чак толкова доволни, но не сме ги чули да се оплакват - т.е. бутнали са им и на тях някоя пачка.
За Spectacular Sipder-Man е жалко, защото е ясно, че Дисни нямаше да работи с екип директно подчинен на конкуренцията им - Сони, но наистина можеше да предпочетат някой друг да им прави анимациите.
Сегашният избор демонстрира само едно - те търсят голямо количество "някаква младежка" ТВ продукция с която да си пълнят програмите, а не качество.
Абсурдно е отношението на Дисни и към други техни продукти. Примерно шоуто Tron Uprising. То не е най-оригиналното нещо по телевизията, но все пак е различно, експериментално, с интересен дизайн, приключенско, разширява света на Tron и някак тотално се пристрастих към героите му.
Понеже струва маса пари, а Дисни не харесва рейтингите му (Има си хас, как може да са добри? Сюжетите са за teen-ове, а не за tween-ове влюбени в Хана Монтана.), в момента го преместиха в още по-лошо време на излъчване с цел тотално да го загробят.
Страх ме хваща, какво ще се случи със Star Wars The Clone Wars, когато го преместят в Disney XD. Те студиото, което го прави не могат да сменят, но пък може да орежат бюджета, да наложат креативни промени или да го забутат в някое лошо време на излъчване (или всичко наведнъж).

"Няма перфектен епизод" - за мен има. Това епизодът с Хълк "заснет" изцяло с камерата на Мери Джейн.

Мисля, че нещо не виждаш основния замисъл на UM - тотална гавра със Спайди и каноните му. Екипът са все хейтъри...що ли?
цитирай
2. spectacularspidey - Spectacular Spider-Man наистина ...
16.01.2013 17:21
Spectacular Spider-Man наистина се появи по много лошо време и стана жертва на различни корпоративни интереси.

Не си спомням да съм го чел някъде, но защо са се спрели точно на Man Of Action не мога да разбера - никой не може да ме убеди, че предишните им творения са качествени анимации.

Сериозно, Exclusive ли ти харесва най-много? Според мен гледната точка от камерата не беше използвана за интересна перспектива или динамични кадри.

Замисълът е (по думите на Дини) да се редефинира Peter Parker за новото поколение, само че не очаквах да го редефинират в несериозен хлапак.
цитирай
3. alshu - никой не може да ме убеди, че предишните им творения са качествени анимации
17.01.2013 13:10
Тъй де..."качество" за тя е "количество на изгодна цена".

"Сериозно, Exclusive ли ти харесва най-много?".
Да, сериозно.
Идеята е, не да се по-получат по-интересни ъгли...а до зрителят да стига само откъслечна информация и само парчета от пъзела, който да сглобява сам.
Пък и беше разнообразно да видим нещата от гледната точка на Мери Джейн.
На бас, че това е нереализирана идея от някой от другите им сериали (да каже Generator Rex).

"Замисълът е (по думите на Дини) да се редефинира Peter Parker за новото поколение" явно този гаден, прост и нагъл тийнейджър е визията, която имат авторите за новото поколение...в това отношение, може и да са прави...но според мен по скоро описват себе си ;))).
цитирай
4. spectacularspidey - "Идеята е до зрителят да стига ...
17.01.2013 16:39
"Идеята е до зрителят да стига само откъслечна информация и само парчета от пъзела, който да сглобява сам" - е може би, само че сюжетът не беше нещо от рода на Хълк идва, за да разреши научна мистерия, която само Брус Банър може да схване, и това води до капан, заложен от Лидера - а най-обикновена битка със Закс.

"според мен по скоро описват себе си ;)))" - Man Of Action със сигурност, не вярвам и Бендис да е такъв
цитирай
5. alshu - Поздравления! ;)))
22.01.2013 11:31
Поздравления, за всички нетърпеливи фенове ;)))!
Пуснаха първите две серии от втория сезон...
Не знам дали това е начало на редовното излъчване или просто sneak preview (пък и е в необичаен ден от седмицата).

А Tron Uprising май ще приключи с 19-тия си епизод...та викаш качество...концепцията на Дисни явно е малко по-различна.
цитирай
6. alshu - ПП
22.01.2013 11:39
ПП
Межудвременно DC Nation си продължи качествено по Cartoon Network...каквито и лоши думи да съм натрупал през годините за програмната им схема, ако не друго успоредно с боклука през годините са поддържали и продължават да поддържат доста добри шоута - JL, YJ, GL, Mystery Inc, TLTS, Regular Show, Riders Of Berg (доста неочаквано Dreamworks да работи с CN вместо с Nick), SWTCW и т.н.
цитирай
7. alshu - ПППП
22.01.2013 11:49
ПППП
Не е превю.
Сезонът си почва, защото има предвидена нова серия и за уийкенда.
цитирай
8. spectacularspidey - Да, знам, то епизода с Гущера го и...
22.01.2013 13:07
Да, знам, то епизода с Гущера го имаше по торенти седмица преди официалната премиера.

От DC Nation следя само YJ, какво ти е мнението за Green Lantern TAS?
цитирай
9. alshu - мнението за Green Lantern TAS
23.01.2013 12:18
Може да не ти хареса.

Според мен е насочено към по-детска аудитория, а и 3D-то е относително по-семпло и по-нереалистично (бих казал и по-сюрреалистично) от парагон в жанра, като Star Wars The Clone Wars.
Мисля, че и Dragons: Riders Of Berg се справя по-добре.
Да кажем нещо като кубизма в "Лабораторията на Декстър", но 3D.

Мен ме кефи, защото нямам нищо против по-детските и наивните неща (примерно червените фенери, са някаква олекотена версия), а и обичам странна графика и анимация. Сюжетът на места си е тъпичък (примерно арката със Звездните сапфири беше пълна излагация...а бях се настроил толкова романтино за нея ;))) ).
Новите серии, го дават доста добре - има масова инвазия на manhunter-и.
Последната беше със Синестро...който още не е жълт фенер.

Друга причина да го гледам - продуцент е Брус Тим.
цитирай
10. alshu - Цитат от блог в IO9
31.01.2013 13:09
Ето един цитат от блог в IO9, който обяснява добре ситуацията:

"So many great cartoons have been canceled recently -– mostly superhero ones –- that it almost seems like a conspiracy. The only reason I'm sure it isn't is because Adventure Time is still on. But I know for a fact that the Avengers cartoon didn't have great ratings, and I'm pretty sure ThunderCats didn't, either. Maybe Young Justice was a bit too serialized for kids -– I loved it, but I can see kids just tuning in being baffled — and maybe kids have already forgotten what a "Tron" is.

But none of this explains why Ultimate Spider-Man is doing well. And it is. It's doing really well. The young audiences of America have spoken, and they chose the goofy, drama-free Ultimate Spider-Man over the epic and wonderful Avengers: Earth's Mightiest Heroes. It remains to be seen how Beware the Batman(‘s Butler's Guns) –- very well done there, by the way –- will do, but Batman cartoons traditionally do pretty well no matter what, because it's about Batman. I fully expect Beware to do gangbusters, just because life is terrible like that."

цитирай
11. spectacularspidey - Да, обяснява - че децата са глупави ...
31.01.2013 15:42
Да, обяснява - че децата са глупави или по-точно, такъв тип телевизия ги е направила глупави до такава степен, че приемат простотии за забавни програми.

Е, добре, може би марката Трон няма нищо интересно да предложи - филмите не са от най-добрите, и не съм гледал Uprising, но четох, че рейтингите му не са изобщо добри.

Beware The Batman сигурно ще е успешно, но се опасявам, че ще стане жертва на компютърните си графики - така де, промо снимките не изглеждат обещаващо.

цитирай
12. alshu - не съм гледал Uprising, но четох, че рейтингите му не са изобщо добри
04.02.2013 12:38
По моето скромно мнение е в пъти по-интересно от игралните филми, но както съм написал по-горе, Дисни го лансират на по-млада публика, на която още не и пука за темите, които разглежда (Пропаганда? Насаждане на расова омраза? Тоталитарно правителство? Кво е тва?).
Алтернативният арт пък съвсем ги е отблъснал.
Аз го гледах точно заради алтернативният арт и заради това, че злодеите в него са ми страшно симпатични. ;)))

"сигурно ще е успешно, но се опасявам, че ще стане жертва на компютърните си графики"
Ето това коментират тук - ще е успешно защото Е С Батман...въпреки, че е очевидно е грознованто.
Аз ще трябва да му хвърля едно око преди да си оформя мнение. Ако го кара в стил GL може и да е забавно.
цитирай
13. spectacularspidey - "Пропаганда? Насаждане на ...
04.02.2013 13:13
"Пропаганда? Насаждане на расова омраза? Тоталитарно правителство?" -
за Tron Uprising ли говориш, че нещо не схващам :)
цитирай
14. alshu - Да
05.02.2013 11:44
Да, за Tron Uprising.
Нали това е uprising - бунт. В случая на "програмите" срещу Клу, деспотът, който управлява the grid.
По-точно Трон и Бек се опитват да организират бунт...и естествено обществото ги вижда, като терористи.

Е, щом и ти не знаеш, че за това става дума в TU (както и за teen angst и желание "да се бориш със системата")...какво остава за щатските хлапетии ;))).
цитирай
15. spectacularspidey - Марката Tron така и не ме спечели ...
05.02.2013 13:23
Марката Tron така и не ме спечели като фен, та затова и не съм се интересувал от Uprising.
цитирай
16. alshu - не съм се интересувал
06.02.2013 13:39
За мен Uprising е единственото относително смислено заглавие в поредицата.
Legacy е тъпо и блести само с дизайн, а първият Tron от днешна гледна точка изглежда доста примитивно и като форма, и като съдържание.

Uprising се развива преди Legacy и въпреки, че историята му не е завършена, човек може да познае, че бунтът е завършил доста лошо за самите бунтовници ;))).
Това е едно от интересните неща в него.
цитирай
17. spectacularspidey - Едно от нещата, които ме шашна в L...
06.02.2013 14:14
Едно от нещата, които ме шашна в Legacy беше как самия Трон се появява за има-няма 10 минути - а филма е кръстен на него! И доколкото се сещам смъртта му не значеше нищо за The Grid (но може и да бъркам) :)
цитирай
18. alshu - как самия Трон се появява за има-няма 10 минути
07.02.2013 19:08
Ъъъ...нещо си бил разконцентриран от някоя дама, докато си гледал филма ;))), защото главният герой среща Трон относително скоро след влизането в grid-а (и той за малко не го убива)...само дето в този момент дори самият той не знае, че Трон...а появата му към края е доста важна, защото за пореден път спасява протагонистките задници...
В Uprising има и намеци, как е загубил самоличността си (това се случва и с други) и евентуално, защо успя да си я възвърне.
Това не означава, че филмът е добър, де.
Там разни лекции, какво трябва да е безплатно и какво не, псевдофилософщините в grid-а, провалът на Флин като баща, лишените от реално предназначение герои (примерно собственика на клуба) и т.н. и т.н.
Както казах - як е само дизайнът, визията и специалните ефекти (е, и музиката ако човек има вукс към този стил).

Друго нещо - заглавието може да се тълкува и като "Наследството на Трон" (т.е. формално пичът можеше въобще да не се появи).

Upraising поне за мен дава отговори на въпрос, който не е засегнат и в двата филма - какъв е ежедневният живот на "програмите" в grid-а.
Отговорите показват, че не става дума за програми, в смисъла на първия филма, а за някаква форма на SIM-ове.
Или поне сценаристите на сериала за изходили от такава позиция.

Legacy е малко неясен по въпроса, но явно прави солиден retcon.
Тези SIM-ове, имат задачи и извън изграждането и поддръжката на системата (въпреки че правят и това). Те вършат маса други неща, разполагат със своя култура и изкуство, губят ценно машинно време в почивка, пият, купонясват...ъъъ флиртуват и т.н. и т.н. ;)))
Както и да го погледнеш обществото им прилича на социален експеримент (т.е. Флин си играе на бог), а не на обслужващ персонал (както бих искал да се държат програмите във собствения ми компютър).
Пък и дори да е нещо такова, каква работа всъщност върши The Grid?
На мен ми е по-удобно и смислено, да виждам света на Tron, като симулация, а не като реално работеща система погледната отвътре (което е nonsense).
цитирай
19. alshu - Продължение...
07.02.2013 19:23
В Legacy Флин говори за това, как производителността на програмите се увеличавала, ако ги оставиш да се саморазвиват и да вършат и нерационални неща.
Това добре, но самата система the grid не личи да върши никаква работа. Тя е просто система от сървъри, които работят на празни обороти и поддържат симулиран свят.

Според мен едно логично обяснение е (ако човек отчаяно има нужда от такова за фречайза), това всъщност да е опитното поле на Флин.
Там той прави експерименти и прилага откритото и наученото в приложния софтуер, който компанията му продава.

Т.е. The Grid е научен експеримент по AI, а не практична работеща система.
цитирай
20. spectacularspidey - Разконцентриран, да, но най-вече ...
07.02.2013 21:27
Разконцентриран, да, но най-вече от начина, по който филма се развиваше и как беше изигран - според мен, стерилно и безжизнено, докато Джеф Бриджис не се появи.

Очевидно си мислил над този филм много повече от мен - аз едвам го изтраях докрая :)
цитирай
21. alshu - Очевидно си мислил
08.02.2013 10:21
Мисленето спира, като видиш метода за login на user-ите: копиране в системата и унищожаване на оригиналното тяло.
Logout-ът също е смешен - персонажът се пресъздава наново, а дигиталното му копие се изтрива (т.е. убива във виртуален смисъл).
Естествено копието има спомените на оригинала, а и е неразличимо за близките и познатите...пък и оригиналът най-вероятно е умрял почти без да усети...т.е. системата работи хуманно.

100% съм сигурен как холивудските продуценти си мислят "Леле какъв тъпизъм...ама те феновете на научната фантастика точно по това си падат...а като почне да им писва, пък ще сложим повече ужас и секс и всичко пак ще е OK...".
цитирай
22. spectacularspidey - Ако имаш свободен час, гледай ре...
08.02.2013 18:46
Ако имаш свободен час, гледай ревюто на Spoony, той обяснява много добре защо Legacy е такова разочарование :)
цитирай
23. alshu - той обяснява много добре защо...
11.02.2013 15:07
"той обяснява много добре защо..."...ъъъ защо да нямам свои аргументи, какво да не ми харесва в него и какво да ми харесва ;))) ?
Аз нямам нужда някой друг да ми обяснява...евентуално бих проявил любопитство към чуждото мнение, но не и ако ще ми обяснява, каква се предполага да ми е реакцията...
Този Spoony не го познтавам, но съм гледал отвратителни sci-fi филми и сериали преди още да се е родил ;)))))). Изгледал съм и известно количество серии на Mystery Science Theater 3000 и филми с коментарите на Trifftrax, които могат да превърнат и най-големия боклук в злато и диаманти.

Т.е. притежавам известно самочувствие, че мога да се наслаждавам и на пълни тъпотии. ;)))

А сега малко on topic.
Загледах първите 4 серии от втория сезон на USM и каква изненада - анимационният бюджет е по-нисък от първи сезон (дори в animation bump-а на season opener-а, където по-традиция трябва да е малко по-висок). Сезонът се прави от студио Film Romano.
Т.е. май не трябва да съжаляваме много авторите на Avengers EMH. И те са намазали голяма сделка, при това за проект с по-ниски production values.
Накратко: и вълкът сит и агнето цяло (щото американската младеж се кефи на fart jokes със Спайди, а за такива подробности, като анимация и фонове, хич не и пука).
цитирай
24. spectacularspidey - Идеята ми беше, че други ревюта ч...
11.02.2013 15:33
Идеята ми беше, че други ревюта често добавят към твоите аргументи или предлагат перспектива, която ти е убягвала преди :) Например не бих седнал да пиша ревю за Tron Legacy, но мнението ми е идентично с това на Spoony, затова прехвърлям към него.

За новия сезон - не мисля да гледам каквото и да било, само по имената на епизодите ми става ясно, че не влагат мисъл (The Rhino, The Lizard, тия сериозни ли са?). Още повече ако визуално е по-слаб от сезон 1.
цитирай
25. alshu - тия сериозни ли са?
11.02.2013 18:55
Ми ако не пишат така, как хлапетата да разберат с кой герой е епизода и защо да го цъкнат в TV Guide менюто?
Ако името не им говори нищо, примерно като For Your Eye Only сигурно ще се объркат и ще предпочетат конкуренцията...повече никакви там опасни (и може бил подмолни) игри на думи, като Beetle Mania от първи сезон!
Или заглавия от по една дума или нещо просто и разбираемо, като Field Trip, Run Pig Run и Snow Day.

Иначе току виж са накарали да мислят зрителите си...което ще ги ядоса и ще ги отблъсне...

Май най-глупав беше епизодът с Electro. Там демнострираха отношение към такива неща като електромагнетизъм, компютърни мрежи, телекомуникации и пр. от вида, в който ни го предлагаха в 80-тарските анимационни сериали...почуствах ретро и си спомних за детската градина (за лошата хигиена и грозните и тъпи лелки в детската градина, дето не ни позволяваха да се пускаме по пързалка - някой можел да се убие)...
цитирай
26. alshu - ПП
12.02.2013 09:54
5-ти беше относително по-скъп епизод, но CGI-ът изглеждаше мизерно.
Стънтовете пък някак ми напомниха за екшъна в Generator Rex...дали не рециклират някакви не използвани там идеи?
И естествено сюжетът си беше кух...тук нямаше изненади.
цитирай
27. spectacularspidey - Така ли, еееее, мислех точно този да ...
12.02.2013 11:18
Така ли, еееее, мислех точно този да го гледам заради Beetle и Hawkeye.

То Марвелския CGI беше зле в анимираните им филми, пък какво остава за сериалите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: spectacularspidey
Категория: Забавление
Прочетен: 886011
Постинги: 190
Коментари: 558
Гласове: 100
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930