2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Комиксовите и Супер Геройските Сериали През 2014
Не е ли 2014 годината на комиксовите ТВ серии? Независимо от тяхното качество, фактът, че получихме поне пет нови шоута, базирани по комикси е невероятен. Само преди две години имахме единствено Arrow, сега изборът е богат, и това е най-важното в момента. Най-различни телевизии скачат за шанс да разработят свои версии на знайни и незнайни произведения на рисувания медиум.
Има няколко сериала, към които не се завърнах тази година. Agents of SHIELD е първият, просто не го издържах повече. Чувам че сезон две е сериозно подобрение, така че ако някой го гледа да сподели. Вторият е The Walking Dead, защото просто не е за мен, както казах и миналата година – не че сериала е лош, това си е субективно мнение. Третият е Power Rangers Super Megaforce, защото не намерих време за него. Изгледах обаче последния епизод от сезона, и беше убиец. По същата причина не продължих и с анимацията Hulk and the Agents of SMASH. И така, да започваме...
Arrow
През вторият си сезон Arrow се превърна в най-доброто супер геройско шоу и от най-вълнуващите сериали като цяло. Всеки аспект на Arrow стана изключително силен – темпо, драма, екшън, актьорска игра, отваряне на света на DC – представиха образи като Ниса Ал Гул, Клок Кинг, Самоубиийственият Отряд, а войната на Оливър срещу Себастиан Блъд и Слейд Уилсън/Детстроук достигна епични нива. Засега трети сезон все още си поема дъх след експлозивния финал през Май, но качеството е поддържано. Имахме смъртта на Сара, случващото се с Тея и Малкълм Мерлин, корпоративното настъпление на Рей Палмър, страхотен съюз със Светкавицата и разбира се, коледния епизод с първата среща между Стрелата и Рас Ал Гул. Към този момент Arrow е много близо до перфектност, и като нищо скоро може да я достигне.
4.5/5
The Flash
Най-добрият нов сериал тази година, толкова много се радвам на The Flash. Където Arrow се гневи и тъмнее, The Flash се кефи с пълна сила на комиксовите си корени, и макар че историята не е достигнала висините на Стрелата, несъмнено е на прав път. Засега първия сезон на Светкавицата е по-добър и открояващ се от дебютната година на Оливър Куин, няма образ в шоуто, който да не харесвам (не, сериозно), екшънът и специалните ефекти са страхотни за ТВ програма (и то по CW), Грант Гъстин е просто идеален в главната роля, и съм много доволен от злодеите, известни и не чак толкова, които се появяват да създават проблеми на героя (аз съм грамаден фен на Злия Флаш, така че няма как да подмина игралният му дебют). С обещания за още много скоростни приключения и интригуваща мистерия зад сериите, The Flash е задължителен за всеки фен.
4.5/5
Constantine
Constantine е историята на Джон Константин, магьосник, майстор на тъмните изкуства и екзорсист, борещ срещу тъмни сили в един още по-тъмен свят. Базирано по легендарния комикс Hellblazer, шоуто напълно обгръща свръхестествения си оригинал, поставяйки Джон срещу страшни и изчанчени демони и чудовища, пресъздадени чрез чудесни визуални ефекти. Мат Раян е повече от перфектен в главната роля – буквално сякаш са изрязали Константин от комикса и са прекарали през 3D принтер, Мат е в центъра на сериала и главната причина за успеха му. Силно интригуваща е и концепцията за надигащото се зло, макар че не е много оригинална, тя действа като добър теглич за сюжета, и нямам търпение да видя какво представлява това зло. Ако въобще го видим, защото Constantine е с неясно бъдеще, все още не се знае дали ще получи втори сезон.
4/5
Gotham
Gotham постига най-високите рейтинги от всички сериали в този списък, но иронично е най-непостоянният. Сценаристите и продуцентите заковават мрачната и корумпирана атмосфера в града, и ни дават образите на Джим Гордън, Харви Булок и Осуалд Кобълпот/Пингвина, всичките поверени на добри актьори, и пуснати в интересни сюжети и конфликти – гангстерската война с Марони и Фалконе е светлата точка на първата част на сезона. Хареса ми и всеки образ от Батманските комикси, който се появява, но това води до най-голямата спънка на Gotham. Шоуто иска да бъде относно Готъм преди Прилепа, но не всъщност. Така че се наблюдава масивно разместване на времевата линия от комиксите, за да се впише в хронологията на сериала. Всеки път, когато Едуард Нигма или Харви Дент се появят на екрана, те задължително ни напомнят, че след години ще се превърнат в супер злодеи. И идеята за толкова ранно приятелство между Брус Уейн и Селина Кайл е озадачаваща. Ще трябва да изкачаме да видим до какво ще доведе всичко това, но се надявам Gotham да не се преобрази в Bruce Wayne Begins.
3.5/5
The Strain
Ок, The Strain не е точно правено по комикс, но комикс съществува от преди сериала, така че заслужава да бъде тук. Дело на не кой да е, а Гилермо Дел Торо, The Strain е мрачна история за жесток безмилостен вирус, който превзема Ню Йорк и се оказва, че превръща жертвите си в ужаасяващи вампири. Сериалът започна добре, после някъде към средата на сезона загуби скорост и не я възвърна изцяло. Хорър елементите и вампирите, установени от Дел Торо са големият плюс тук, с чудесни злодеи като Томас Ейкхорст и Господаря, които водят офанзивата на смукачите срещу света. За съжаление човешките образи не са нищо особено, някои от тях се шлаят безцелно до самия финал, и само възрастният Сетракиан е по-интригуващ персонаж. Така че да, първия сезон на The Strain ми хареса, но сериалът трябва да се подобри в доста области. Ще видим какво ще стане следващата година.
3/5
Doctor Who
2014 ни донесе нов Доктор в Тардиса, нова насока на шоуто и разбира се нови приключения. В ролята на странстващият от Галефрей влиза Питър Капалди, ветеран пред камерата, и се справя блестящо. Много е интересно да наблюдавам по-възрастен Доктор, който е също толкова интровертен, но малко по-луд. Сезонът е повече силен, със страхотни епизоди като Kill The Moon, Listen, Into The Dalek и финалните Dark Water/Death In Heaven. Клара също преминава през неща, които я направиха по-интересна от всякога за гледане, и Джена Колман заслужава някаква награда за изявата си тази година. Ако имаше нещо нередно с Doctor Who тази година, то това са няколко епизода, които не се вписват в цялостната атмосфера и нестабилен отварящ епизод в Deep Breath. Иначе шоуто на BBC все още е върховно-откачена научна фантастика, и не мога да повярвам, че сме на осмия сезон.
4/5
Beware The Batman
Съжалявам всеки, който се е отказал от Beware The Batman на ранен етап, защото това шоу е сред най-добрите презентации на Батман и света му извън комиксите. Първият и единствен сезон е структуриран като отражение на Ноланския The Dark Knight, но това е само една от силните му страни. Не, компютърното анимиране не се подобрява много, но веднъж свикнеш ли с него, сериалът блести. С мрачна тоналност, близка до тази в Batman The Animated Series, чудесен избор на второразрядни злодеи като Маграй, Хъмпти Дъмпти, Професор Пиг и Лейди Шива, страхотен поддържащ екип, изграден от Катана, Комисар Гордън и Алфред, и абсолютно завладяваща версия на Черния Рицар, Beware The Batman е почти перфектната модерна анимация за Готъмския Отмъстител. Особено добра е втората половина на сезона, в която Прилепа се изправя срещу големи врагове като Рас Ал Гул, Детстроук, Анарки и Харви Дент, а залозите стават сериозни. Жалко е, че шоуто свърши, но поне свърши ударно.
4/5
Ultimate Spider-Man
Само вижте снимката отгоре. Трябва ли въобще да казвам нещо? Груут прилича на обсебен психопат, и повярвайте ми, това че Пазителите на Галактиката гостуват не направи епизода по-приятен. След 15 епизода от третия сезон на Ultimate Spider-Man вече официално се отказвам от сериала. Ако появата на Агент Венъм (Флаш Томпсън + симбиота) не може да направи шоуто интересно, то нищо няма да може. Дори да хвърлят нови лица като Cloak и Dagger, Амадеус Чо и тийн версия на Лешояда, да правят калпава адаптация на The Avengers, или солидна такава на Spider-Verse, нищо не ме разсейва от факта, че това не е Спайдър-Мен такъв, какъвто го харесвам. Основната причина да се застоя за третия сезон са Taskmaster и Beetle, но стига толкова. Давайте следващата Спайди анимация вече!
2/5
Тук Ви изоставям, ще добавя мненията си за Avengers Assemble и TMNT през Януари, както и прегледите на супер геройските видео игри и най-добрите комикси за 2014. Дотогава пожелавам на всеки весели празници, весело прекарване, весело напиване.
Тагове:
Новата карта на сайта БГ Флаш Игри
Новата карта на сайта БГ Флаш Игри
Аз си го следя де.
Не ми харсева какво направиха с Рейна и не хващам вяра на драмите с Коусън (мятат го в някакви крайни настроения и после нищо).
Промените в представянето на Уард (продължава да ми е най-симпатичен) са в добра посока, ама за мен не са добре изпълнени.