Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2014 12:21 - Финален Трейлър на X-Men Days Of Future Past
Автор: spectacularspidey Категория: Други   
Прочетен: 5470 Коментари: 15 Гласове:
1

Последна промяна: 18.10.2014 18:24


Войната за миналото и бъдещето, хората и мутантите ще се разрази в X-Men Days Of Future Past, режисиран от Браян Сингър, основоположника на този филмов франчайз. Филмът събира на едно място Върколака, Буря, Звяр, Мистик, Айсмен, Кити Прайд, Бишоп, Хавок и разбира се, Професор Ксавиер и Магнито, и ги поставя срещу ултимативната заплаха на Боливар Траск и неговите Сентинели. X-Men Days Of Future Past е базиран по легендарната едноименна история на Крис Клермънт и Джон Бърн от 1981 година, и ще излезе на 23-ти Май 2014. 
ПС - Отново работата ме държи доста зает и нямам време за редовни публикации, за което съжалявам. Но определено ще поствам ревюта на излизащите комиксови филми, започвайки с Captain America The Winter Soldier.

 



Тагове:   филм,   Marvel,   върколак,   wolverine,   трейлър,   X-men,   Марвел,   magneto,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alshu - DCAU
22.04.2014 12:59
Wow - http://io9.com/batman-battles-the-suicide-squad-in-the-new-movie-1565698263
цитирай
2. spectacularspidey - И пак, визията на Young Justice :|
22.04.2014 23:55
И пак, визията на Young Justice :|
цитирай
3. alshu - Ако си забелязал
23.04.2014 14:22
Ако си забелязал вътре имаше линк и към това - http://www.youtube.com/watch?v=DzeorvDlPe8

Нищо особено, но събужда носталгията към Batman TAS и Batman Beyond
цитирай
4. spectacularspidey - Не, аз го гледах от друг сайт. А видя ...
23.04.2014 21:14
Не, аз го гледах от друг сайт. А видя шорта на Брус Тим с Батман и Хюго Стрейндж? Too cool, too short :)
цитирай
5. alshu - Son
28.04.2014 12:44
Както и се очакваше Son Of The Bit...това де Son Of Batman не ми хареса, въпреки че беше пълен с добре нарисуван екшън. По някаква причина обаче последния ми беше адски безинтересен, а обикновено съм способен да пренебрегна множество отрицателни качества, само заради страхотно направен екшън.
Примерно JL:Flashpoint и JL:War не блестят със сюжет, но ме кефят с тупалките, каскадите и взривовете. SOB ме остави безразличен. Да не говорим, че артът и хореографията на Деймиън с качулка и катана е тотално изкопиран от едни сходен герой (нагло и невъзможно силно хлапенце) в анимето Black Blood Brothers.

В крайна сметка - почти липсваща история, кратко времетраене (защото не са анимирали битката с Nightwing), а като никога битките да не ми харесат.
цитирай
6. spectacularspidey - Хах, ей три пъти сядам да го гледам и ...
28.04.2014 22:06
Хах, ей три пъти сядам да го гледам и все ми омръзва и го спирам. Нещо им куца без Брус Тим. Дано скоро имам време да го ревюирам заедно с Кап Америка 2.
цитирай
7. alshu - По-скоро лоша новина
29.04.2014 13:05
Аз тези неща ги приемам по-скоро, като лоша новина - http://www.denofgeek.com/movies/justice-league/30266/warner-bros-confirms-justice-league-zack-snyder-directing

и - http://www.denofgeek.com/movies/dc/30289/warner-bros-has-nine-more-dc-comics-movies-in-development

Не че филмите по Fables, Sandman и 100 Bullets звучат като лоша идея...ама те и още няколко наведнъж?
Още споменаването на Shazam и Metal Men малко буди съмнения в намеренията им и в стила на продукциите.
цитирай
8. spectacularspidey - Това са само големи приказки май. . . ...
29.04.2014 22:17
Това са само големи приказки май... Metal Men ще последва съдбата на Jonah Hex, Man-Thing, The Spirit и други подобни - пълен паричен провал. От такива треторазрядни герои няма смисъл да се правят филми (ама пък Guardians of the Galaxy от друга страна пак са треторазрядни и хайпа им е голям). Sandman пък е толкова хай концепция, че повечето хора няма да го схванат както стана с Watchmen. Според мен най-големи шансове за успех имат Flash и Fables.

цитирай
9. alshu - Sandman пък е толкова...
30.04.2014 13:01
Ако го направят с бюджет на нормален филм - не блокбъстър, употребят изразните средства на арт филм и го прицелят към по-възрастна публика, може хем да направят нещо свястно, хем да си избият парите едни-два пъти.

Ма те мазните костюмари едва ли мислят в такива категории.
цитирай
10. spectacularspidey - Няма как да бъде блокбъстър щото ...
30.04.2014 22:13
Няма как да бъде блокбъстър щото характера на комикса е точно обратното - не е за масова публика, и знам понеже съм пробвал да го чета и разбрах че просто не е за мен.
цитирай
11. alshu - Втория филм за Кап
07.05.2014 11:47
Гледах през празниците втория филм за Кап и:
- като сюжет идтъркан политически трилър
- като екъш абсолютен връх. Връща надеждата ми, че Холивуд още не се е отучли как се правят добри и продължителни тупаници
- като кинематография - снимки, декори, ефекти, костюми и грим...всичко беше върховно. Имаше една две дреболии (3-4 пъти се губи фокуса, а веднъж гримът беше грешен), но те се губят на фона на положителните впечатления.
- музиката: подходяща
- играта: средниста, но става. Ястребът беше голям симпатяга.
- 3D: последните гледани на кино филми (Хобитът 2 и 47 ронини) ми бяха създали оптимистични очаквания...затова тук бях неприятно изненадан.
Стандартния строб при бързи движения (а те са много) и гадно натоварване на очите ми. Мразя 3D.
цитирай
12. spectacularspidey - И моите впечатления от Кап 2 са силно ...
07.05.2014 22:17
И моите впечатления от Кап 2 са силно позитивни. Сюжета да, може и да е изтъркан, но си обичам такива историйки с конспирации. Двете битки с Бъки са жестоки :)
цитирай
13. alshu - Моя грешка
08.05.2014 11:25
Моя грешка, пичът се казва Сокол, не Ястреб...то и двете птици да ми ги поставят една до друга, пак няма да позная, коя коя е...разпознавам само орел...

Виж птиците дето ги виждам в София и нейните парковете ги знам - синигери, обикновени сиви врани, посевни врани, свраки, чавки, скорци, кълвачи, косове, лястовици, сойки, диви патки, зеленокраки водни кокошки...дори чайки (без майтап)...врабчетата и гълъбите не се броят...А допреди 10-15 години нямаше такова разнообразие.
Нищо чудно да почнат да се появяват ястреби и соколи.
цитирай
14. alshu - Нещо се хайпя
15.05.2014 15:58
Нещо се хайпя по Days Of Future Past, пък и четох едно похвално spoilers free review (не че малко или много всеки любител на комиксите, дори да не е чел голямо количество е приблизително наясно с основните събития и участници в световете на Marvel).
Май ще си стегна мързеливия задник, та живот и здраве да се опитам да го гледам следващата седмица.

Още съм на кеф от "Завърщането на Първия Не-знам-какво-Си, Който така и не си беше тръгвал, Поне до Колоко помня в трезво Състояние.".

Иначе предните два филма First Class (колкото и да беше fan favorite) и Северно американски върколак в Япония ([irony]Не бе, не бил върколак, а русомах...ама не ни трябват русофилски термини, щото руснаците не искат да си дадат без бой пазарите и историческите местности в Украйна! Гадове! Виж Македония е друга работа! Те са българи ама се сърбеят![/irony]) не ми харесаха.

И сериозно, що понякога го превеждат върколак, че дори вълк?
цитирай
15. spectacularspidey - Бе да бе, засега го водят най-добрия ...
15.05.2014 18:35
Бе да бе, засега го водят най-добрия Х-Мен филм, дори надминавал Х2... дано, ще видим.

Според мен го превеждат върколак защото звучи по-яко и заплашително от "животно от семейството на поровете", демек росомаха :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: spectacularspidey
Категория: Забавление
Прочетен: 882644
Постинги: 190
Коментари: 558
Гласове: 100
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031